Hoogwaardige praktijk- en behandelruimtes
Speciaal voor (para)medici
Door heel Nederland
Geen vast contract nodig

FlexMan | Te gek voor woorden

Na overdonderd succes van Flexman hebben we besloten om een keer per week onze superheld terug boven te halen om jullie een brede lach op het gezicht te toveren, en liefst dan nog, de hele dag!

Vandaag op het programma bij Flexman hebben we een lijstje gemaakt van enorm vreemde dingen die gaande zijn op het internet anno 2022.

Je raad het al natuurlijk: die MILLENNIALS toch … 

Op nummer 1 hebben we:

 

Stephanie Matto verkoopt scheten als NFT’s na viral te zijn gegaan, en verdient $200K aan gas in potjes

Geen twijfel mogelijk: elke scheet is een kans. 

Of dat dacht althans influencer Stephanie Matto toen ze enige tijd geleden besloot haar scheten in potjes te verkopen via het platform Unfiltrd. 

 

Met dit optreden haalde Stephanie meer dan $ 200.000 op en voegde ze bijna 300.000 volgers aan haar Instagramaccount toe.

Strikt genomen werken de scheetpotjes als een verzamelobject. Ze beschrijft ze als “een soort dek Pokémon kaarten”. De markt voor scheetpotjes (toch al, zullen we zeggen, atypisch) rekt de grenzen van haar verbeelding op en wordt een symbolische markt die ook kan eindigen met het bezit van een waardevolle echte scheet.

 

Singaporese influencers verkopen gebruikte kussens voor $ 20 a $ 200 

Nu Singapore het late stadium van het kapitalisme binnentreedt, waar alles wat traditioneel niet openlijk verkocht kan worden nu een kant-en-klare koper heeft, verdienen influencers hier geld — door gebruikte a.k.a. tweedehands kussens te verkopen.

Hun gebruikte waar verkopen ze op The Sleeping Beauties online shop, de prijs varieert momenteel van S$20 tot S$200.

 

Belle Delphine verkoopt tweedehands badwater aan fans

Wat een tijd om te leven. Jaren geleden bestond gebruikt badwater bijna alleen als een middel om baby’s uit te smijten. Nu, in het tijdperk van Instagram en e-commerce, is het iets wat je online aan geile kerels kunt verkopen voor $ 30 per potje.

Delphine is lang niet de eerste die haar badwater online verkoopt. (“Mensen kopen mijn plas, cum, enz. 

Het is heel gewoon … hel, ik heb zelfs al eens mijn afval verkocht,” vertelde de volwassen speelster Princess Berpl aan Rolling Stone naar aanleiding van de stunt.) Ze kreeg het idee, vertelde ze aan The Guardian, van haar fans.

 

Voormalig model Kactus Kutie wordt rijk door online haar urine te verkopen

Nadat de wereldwijde pandemie toesloeg, werd de recessie in het bedrijfsleven voor velen de oorzaak van het verlies van hun baan. 

Terwijl sommigen zich met hun verdriet voedden, probeerden anderen hun eigen lot te scheppen.

Sociale media kwamen echter als redding, en verscheidene mensen hebben online goed geld verdiend. In het licht daarvan vond een voormalig model en fotografe, Kactus Kutie, een unieke manier om geld te verdienen.

Kactus zou haar urine verkopen voor meer dan Rs. 5.200 voor een volle medische beker van 3 ons.

 

Volgens de berichten werkt Kactus als model voor de website genaamd Only Fans. Ze maakte vroeger adult cam video’s in 2016 en nadat ze haar eigen bedrijfje had opgezet om haar urine aan haar fans te verkopen, zou ze ook zichzelf filmen terwijl ze ongeveer 10 minuten plaste.

Volgens Kactus zijn haar fans weliswaar verbaasd dat ze haar urine zo lang kan ophouden en dan zo’n 10 minuten laten passeren, maar ze doet dit maar een of twee keer per maand omdat het haar gezondheid zou kunnen verslechteren.

 

Fans zijn zo ingenomen met haar vermogen om haar plas op te houden dat ze bereid zijn er voor te betalen. Ze geeft zelfs korting aan degenen die een grote hoeveelheid urine kopen.

Naar verluidt heeft Kactus gezegd dat ze plaste in haar bikini, haar ondergoed, vuilnisbak, en boeket bloemen. Haar klanten kopen nu urine en doen er allerlei dingen mee. Iemand kocht haar plas en maakte er ijslolly van. Het model beweert dat haar urine als ‘vloeibaar goud’ is.

 

Flexman zou Flexman niet zijn, als we de boel niet volledig zouden belachelijk maken, en om dat te doen moeten we even terug naar onze nummer 1…

Enkele weken na de lancering van haar nieuwe e-commerce succes bevond Stephanie Matto haar in het ziekenhuis met problemen aan de darmen.

Naar eigen zeggen, door teveel scheet opwekkend voedsel te eten …

 

Gelukkig zijn er wel producten en services online die wel leveren wat ze moeten, zoals ons aanbod natuurlijk!

 

Zo breiden we steeds, maar uit met spreekkamers, coachkamers, behandelkamers en therapiekamers.

 

Neem dus gerust een kijkje voor een overzicht van onze locaties op https://www.addbusinesspoint.nl/overzicht-locaties/

 

Fijn weekend voor jullie!

 

Florentijn van den Bos – ADD::Flex4you

Terug naar overzicht

Geplaatst op: 28 januari 2022