FAQ
Vraag:
Ik moet voor de uitvoering van mijn werkzaamheden altijd de beschikking hebben over een internetverbinding?Antwoord:
Al onze ruimtes beschikken over een snelle internetverbinding. Data uitwisseling verloopt middels een beveiligde SSL verbinding.Vraag:
Mijn afspraak met de cliënt gaat niet door. Kan ik de gehuurde ruimte annuleren?Antwoord:
U kunt de huur van uw praktijk - of behandelkamer tot 24 uur van te voren zelf online annuleren. Lukt het u niet tijdig uw reservering te annuleren, dan betaalt u volledige huurprijs. In dit geval kunt u het beste contact met ons opnemen: 088-7991122Vraag:
Moet ik na verlaten van een ruimte zelf zorgdragen voor de schoonmaak?Antwoord:
Uiteraard verwachten wij dat u de door u gehuurde ruimte netjes achterlaat en het u verplaats meubilair terugzet, maar wij zorgen voor de schoonmaak.Vraag:
Is er een mogelijkheid dat mijn cliënten worden ontvangen en doorverwezen naar de door mij gehuurde ruimte?Antwoord:
Bijna alle locaties hebben een bemande receptie, maar niet allemaal. De locaties die niet over een bemande receptie beschikken hebben een geavanceerd toegangssysteem waar mee u en uw bezoek toegang kan krijgen tot onze gebouwen en de door u gehuurde ruimte. Het toegangssysteem is gecombineerd met een intercom waardoor er altijd contact mogelijk is met de persoon die toegang wil krijgen tot onze gebouwen of met ons contact center.Vraag:
Is er een wachtruimte beschikbaar in de gebouwen waar ik een ruimte kan huren?Antwoord:
In al onze gebouwen is een wachtruimte beschikbaar waar uw cliënten kunnen worden opgevangen. In de gebouwen waar geen bemande receptie aanwezig is worden uw client doorverwezen naar de wachtruimte.Vraag:
Kan ik gedurende mijn verblijf in de door mij gehuurde ruimte over koffie of thee beschikken voor mijzelf en eventueel mijn cliënten?Antwoord:
Alle ruimtes beschikken over een eigen koffie en thee voorziening. In Tilburg is een centrale koffie en thee voorziening beschikbaar.Vraag:
Zijn op de locaties papierrollen e.d. aanwezig voor de behandeltafel of moet ik daar zelf voor zorg dragen?Antwoord:
Op de locaties zijn altijd papierrollen en andere noodzakelijke afdekkingen zoals face covers aanwezig. Ook reinigingsspray is aanwezig. Dit is bij de service in begrepen.Vraag:
Zijn op uw locaties standaard voorzieningen als een weegschaal en een lengtemeter e.d. dergelijke aanwezig.Antwoord:
Op onze locaties zijn standaard de volgende voorzieningen aanwezig: - Behandeltafel; - ARBO bureaustoel; - Spreektafel; - Papierrol en facecovers; - Reinigingsspray; - Andere voorzieningen op aanvraag. Voor alle overige benodigdheden zult u zelf zorg moeten dragen.Vraag:
Is in de locaties een AED aanwezig of in de buurt beschikbaar.Antwoord:
Op al onze locaties is aangeven waar zich de dichtstbijzijnde AED bevindt.Vraag:
Wanneer ik een ruimte regelmatig bezoek is er dan een mogelijkheid om materiaal als folders o.i.d. op te slaan.Antwoord:
Op onze locaties is kastruimte aanwezig. Hierin kunt u beperkt zaken opslaan. Deze kastruimte kunt u apart bij huren per maand.Vraag:
Is op al uw locaties een fietsergometer beschikbaar.Antwoord:
Nee. Vooralsnog is op onze locaties standaard geen fietsergometer aanwezig. Op aanvraag kunnen we dit voor u organiseren.Hulp nodig? Bel 088-799 1100.
Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

