FAQ

Vraag:
Ik moet voor de uitvoering van mijn werkzaamheden altijd de beschikking hebben over een internetverbinding?

Antwoord:
Al onze ruimtes beschikken over een snelle internetverbinding. Data uitwisseling verloopt middels een beveiligde SSL verbinding.

Vraag:
Mijn afspraak met de cliënt gaat niet door. Kan ik de gehuurde ruimte annuleren?

Antwoord:
U kunt de huur van uw praktijk - of behandelkamer tot 24 uur van te voren zelf online annuleren. Lukt het u niet tijdig uw reservering te annuleren, dan betaalt u volledige huurprijs. In dit geval kunt u het beste contact met ons opnemen: 088-7991122

Vraag:
Moet ik na verlaten van een ruimte zelf zorgdragen voor de schoonmaak?

Antwoord:
Uiteraard verwachten wij dat u de door u gehuurde ruimte netjes achterlaat en het u verplaats meubilair terugzet, maar wij zorgen voor de schoonmaak.

Vraag:
Is er een mogelijkheid dat mijn cliënten worden ontvangen en doorverwezen naar de door mij gehuurde ruimte?

Antwoord:
Bijna alle locaties hebben een bemande receptie, maar niet allemaal. De locaties die niet over een bemande receptie beschikken hebben een geavanceerd toegangssysteem waar mee u en uw bezoek toegang kan krijgen tot onze gebouwen en de door u gehuurde ruimte. Het toegangssysteem is gecombineerd met een intercom waardoor er altijd contact mogelijk is met de persoon die toegang wil krijgen tot onze gebouwen of met ons contact center.

Vraag:
Is er een wachtruimte beschikbaar in de gebouwen waar ik een ruimte kan huren?

Antwoord:
In al onze gebouwen is een wachtruimte beschikbaar waar uw cliënten kunnen worden opgevangen. In de gebouwen waar geen bemande receptie aanwezig is worden uw client doorverwezen naar de wachtruimte.

Vraag:
Kan ik gedurende mijn verblijf in de door mij gehuurde ruimte over koffie of thee beschikken voor mijzelf en eventueel mijn cliënten?

Antwoord:
Alle ruimtes beschikken over een eigen koffie en thee voorziening. In Tilburg is een centrale koffie en thee voorziening beschikbaar.

Vraag:
Zijn op de locaties papierrollen e.d. aanwezig voor de behandeltafel of moet ik daar zelf voor zorg dragen?
Antwoord:
Op de locaties zijn altijd papierrollen en andere noodzakelijke afdekkingen zoals face covers aanwezig. Ook reinigingsspray is aanwezig. Dit is bij de service in begrepen.

Vraag:
Zijn op uw locaties standaard voorzieningen als een weegschaal en een lengtemeter e.d. dergelijke aanwezig.

Antwoord:
Op onze locaties zijn standaard de volgende voorzieningen aanwezig:
- Behandeltafel;
- ARBO bureaustoel;
- Spreektafel;
- Papierrol en facecovers;
- Reinigingsspray;
- Andere voorzieningen op aanvraag.

Voor alle overige benodigdheden zult u zelf zorg moeten dragen.

Vraag:
Is in de locaties een AED aanwezig of in de buurt beschikbaar.

Antwoord:
Op al onze locaties is aangeven waar zich de dichtstbijzijnde AED bevindt.

Vraag:
Wanneer ik een ruimte regelmatig bezoek is er dan een mogelijkheid om materiaal als folders o.i.d. op te slaan.
Antwoord:
Op onze locaties is kastruimte aanwezig. Hierin kunt u beperkt zaken opslaan. Deze kastruimte kunt u apart bij huren per maand.

Vraag:
Is op al uw locaties een fietsergometer beschikbaar.

Antwoord:
Nee. Vooralsnog is op onze locaties standaard geen fietsergometer aanwezig. Op aanvraag kunnen we dit voor u organiseren.

Hulp nodig? Bel 088-799 1100.

Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

contact


Flex4Medics Almere